• Acasă
  • Shop
  • Cursuri
    • Artă și Creativitate
    • Meditație
    • Dezvoltare personală
    • Dezvoltare spirituală
    • Meștesug și hobby
    • Viață sănătoasă
    • Devino instructor
    21 de zile să slabesti zalele invizibile ale procrastinării (curs anti-procrastinare)

    21 de zile să slabesti zalele invizibile ale procrastinării (curs anti-procrastinare)

    Clarifici ce nu te lasă să faci plătind doar... 350,00 lei98,00 lei
    Citește mai mult
  • Gratuit
    • Intuiția: Provocare 9 zile
    • Cursuri
    • Test Procrastinare
    • Produse
  • Evenimente
  • Blog
  • Contact
Ai intrebări?
+40 722 453 554
office@trans-formare.ro
ÎnregistrareAutentificare
Trans-Formare
  • Acasă
  • Shop
  • Cursuri
    • Artă și Creativitate
    • Meditație
    • Dezvoltare personală
    • Dezvoltare spirituală
    • Meștesug și hobby
    • Viață sănătoasă
    • Devino instructor
    21 de zile să slabesti zalele invizibile ale procrastinării (curs anti-procrastinare)

    21 de zile să slabesti zalele invizibile ale procrastinării (curs anti-procrastinare)

    Clarifici ce nu te lasă să faci plătind doar... 350,00 lei98,00 lei
    Citește mai mult
  • Gratuit
    • Intuiția: Provocare 9 zile
    • Cursuri
    • Test Procrastinare
    • Produse
  • Evenimente
  • Blog
  • Contact
      • Cart

        0

    Artă și Creativitate

    • Home
    • Blog
    • Artă și Creativitate
    reincadrarea mesajului

    5 metode de reîncadrarea mesajului.

    • Postat de Corina Ștefan
    • Categorii Artă și Creativitate, Despre cursuri online, Dezvoltare personală, Gândurile Corinei
    • Data 12/07/2022
    • Comentarii 0 comentarii

    Table of Contents

    Toggle
    • Modalități de reîncadrarea mesajului. Reformularea pentru a obține consens în negociere, vânzări, punct de vedere. Pentru o viață mai senină, până la urmă.
      • Cum te ajută reîncadrarea mesajului?
      • 1. Redefinirea mesajului
      • Problema nu e (X), ci (Y), așadar… / aceasta implică /înseamnă ….
      • 2. Ștergerea
      • Negativ…  + Dar+ Pozitiv… 
      • 3. Cadrul de acord
      •  Sunt de acord cu …… ( ceea ce spui) și aș vrea să mai adaug (ceea ce spun). 
      • 4. Modificarea statusului
      • Sunt de acord că tu nu…, tocmai din acest motiv trebuie să …
      • 5.  Implicarea atenției

    Modalități de reîncadrarea mesajului. Reformularea pentru a obține consens în negociere, vânzări, punct de vedere. Pentru o viață mai senină, până la urmă.

     

    Cum ar fi să existe o metodă ca alții să fi de acord cu tine, să îi ghidezi consensual fără să intri în conflict verbal? Cum ar fi să nu fii de acord și totuși, încă din formularea frazei, să creezi armonie ?

    Există metode de reîncadrare a mesajului pentru consens și persuasiune. Sunt vechi, intens folosite și deloc voodoo.  Sunt preluate programarea neurolingvistică, acceptată și utiliată ca o metodă de transformare prin putere cuvintelor folosite (și nu numai).  Aceste metode de reîncadrare sunt intens folosite în coaching și în vânzări.

    Sunt metode de manipulare? Depinde numai de tine. Cuvintele au puterea de a crea sau a distruge. Sunt precum cuțitele, depinde scopul în care le folosești.

    Folosește-le înțelept!

    Cum te ajută reîncadrarea mesajului?

    Toți vindem sau negociem în viață.  Produse sau servicii. Idei sau consens în relații. Consens unde petrecem vacanța sau unde merge copilul la școală. La un moment dat, poate negociem cine ia telecomanda sau ocupă laptopul familiei. Toată viața negociem.

    Când devii influencer, indiferent de nișă și tipul de ”influențare”,  îți recomand  să eviți contradicțiile în public – verbale sau în scris. O cale  ar fi să aplanezi, folosind aceste metode, în care există reciprocitate și / sau complementaritate. 

    Hai să vorbim despre fiecare în parte.

    1. Redefinirea mesajului

     

    Prin redefinirea mesajului schimbi nuanța astfel încât să distragi atenția unei informații cu potențial negativ printr-o altă informație ce pare o adevărată problemă. 

     

    Care e efectul? Deviezi o problemă, prin altă problemă care nu te vizează – pe tine, produsul tău. Bineînțeles, cu argumente reale, fără a folosi dezinformare. Oricum ai un atu folosind această strategie!

    Care e tiparul?

    Problema nu e (X), ci (Y), așadar… / aceasta implică /înseamnă ….

     

    Acesta, în mod evident, este doar un tipar, poți jongla cu 

     

    Unde ți-ar folosi cu succes? Chiar și în articolele pentru web în care trebuie să descrii aspectele negative ale afacerii tale. Apoi, dacă ești blogger, influencer sau coach prin redefinirea informației te poți pune într-o lumină pozitivă prin schimbarea primului gând. Și, de ce nu? Poți folosi această strategie cu succes când răspunzi la mesaje negative în social media. 

     

    Ce se întâmplă de fapt? Efectul adversativ al prepoziției  ”ci”  dă greutate celei de a doua informații,  concentrându-te asupra punctului tău de vedere. 

     

    Mai este o tehnică în care prepozițiile adversative au un rol important în reașezarea mesajului în favoarea noastră. Este vorba despre și tehnica ”ștergerii.” 

     

    2. Ștergerea

     

    Este un proces prin care o informație este eludată/înlocuită ca interes cu o alta, care poate fi sau părea mai importantă. 

     

    Sunt trei aspectele pentru acest proces:

     

    Informația negativă pe care o dorim eludată este plasată  în propoziția de la  începutul frazei. 

    Intre cele două se pune DAR. 

     

    Negativ…  + Dar+ Pozitiv… 

     

    Astfel, tot ce este după dar este, într-un fel anulat. Poate ai auzit în copilărie de la profesori ”se vede că ai învățat, DAR nu ai învățat de 10.  ” Și apoi urma nota și așa apărea competiția și frustrarea. Din acest motiv, îndemnul meu este să folosiți înțelept efectul ”dar”.

    3. Cadrul de acord

     

    Spre deosebire de redefinire unde suntem de acord că nu suntem de acord, în cadrul de acord afirmi explicit că ești de acord, extinzând chiar ideea. Aceasta implică reciprocitate și evită agresivitatea în scris, discuțiile contradictorii în viu grai.   

     Sunt de acord cu …… ( ceea ce spui) și aș vrea să mai adaug (ceea ce spun). 

     

    Este, de asemenea, o metodă înțeleaptă și non- combativă de a expun un punct de vedere care nu se aliniază majorității. Astfel, nu ai învins și învingător, nu ești combativ, ci doar completezi cu punctul tău de vedere.

     

    Formularea nu este fixă, cel mai important aspect este ca – aparent sau chiar ideatic- să fii de acord și cu celălalt punct de vedere. Prin  aș vrea să mai adaug  – prin faptul că este o completare care nu provoacă spre adversitate și factor critic. 

     

    4. Modificarea statusului

     

    Este un procedeu foarte bun în vânzări pentru că are aparența ca vorbitorul/ scriitorul să dețină adevărul deplin.  Pari să arăți înțelegere, dar tu știi mai bine ( iar dar), deținând un adevăr absolut.

     

    Tiparul este :

     

    Sunt de acord că tu nu…, tocmai din acest motiv trebuie să …

     

    Exemplu:

    Sunt de acord că nu înțelegi cum acesta este un tipar de adresare hipnotică sau seducătoare, tocmai de aceea ar trebui să îl înțelegi și să îl aplici până îi vei vede eficiența.

     

    Vezi efectul, nu-i așa?

     

    5.  Implicarea atenției

     

     Aceasta este pur și simplu implicarea cititorului în ceea ce spui și scrii, provocându-l să imagineze sau să vizualizeze ceea ce tu scrii dincolo de cuvinte. Folosirea acestor două verbe vor contribui convingător, iar  descrierea unor imagini sau situații care să implice toate simțurile va crea o stare de conștiință modificată care va ține cititorul aproape de lectură.

    PS:

    Am o categorie despre Puterea Cuvintelor. Mi-ar plăcea să știu dacă și se pare interesantă și ai vrea să o continui și ce să îmbunătățesc la ea. Poți să îmi scrii pe office@trans-formare.ro, Subject line ”Puterea cuvintelor”.

    Seria de articole existente este aici : https://trans-formare.ro/category/puterea-cuvintelor/ .

    Corina

    Sursă foto: unsplash.com

     

     

    Vrei să primești noutăți de la noi?

    Fii primul care află!

    Nu dăm spam și te poți dezabona oricând.
    Vrei să primești noutăți de la noi?

    Fii primul care află!

    Nu dăm spam și te poți dezabona oricând.
    Vrei să primești noutăți de la noi?

    Fii primul care află!

    Nu dăm spam și te poți dezabona oricând.
    • Share:
    Corina Ștefan

    Ce fac? Planific, scriu, postez și implementez ce am planificat. Sunt om de comunicare, sunt om de scris, om de acțiune. Sunt om care planifică, scrie și publică texte pentru rezultate în bani. Sunt content strategist, copywriter, SEO content writer, administrator, online media buyer și fondatoarea iXpr. Aceasta pentru că nu îmi place să spun owner, patron, șef, managing director sau alte expresii care mai apar în limbajul ”patronicesc”. Sunt om înainte de a fi specialist în orice.
    De ce ai lucra cu mine? Pentru că pot sunt profesionistul, vocea, care planifică în viața reală și comunică online spre satisfacția ta și a clienților pe care îi servești. Și a mea.

    Pe mine mă mai găsești aici :

    Blog :  https://www.corina-stefan.ro/

    Facebook: https://www.facebook.com/corina.stefan1 

    Linkedin : https://www.linkedin.com/in/corinastefanixpr 

    Postarea anterioară

    Ce reprezintă Sânzienele? Mituri și povești despre aceste femei magice
    12/07/2022

    Postarea următoare

    Ce am învățat din cursurile de storytelling si creativitate tinute cu copii
    07/08/2022

    S-ar putea să-ți placă

    Stima de sine. Increderea in sine. Imagine de sine. Ce sunt si cum te influenteaza femeie in oglinda cu flori portocalii
    Stima de sine. Increderea in sine. Imagine de sine. Ce sunt si cum te influenteaza
    15/10/2025
    pexels-matthiaszomer-339620
    Ce este empatia? Tipuri, informatii despre ea. De la intelegere la relatii autentice
    13/10/2025
    Exerciții pentru încredere în sine:
    Exerciții pentru încredere în sine: de la teamă la curaj
    12/10/2025

    Lasă o recenzie Anulează răspunsul

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

    Caută

    Categorii

    • Artă și Creativitate
    • Autohipnoză
    • Creativitate
    • de la altii
    • Despre cursuri online
    • Despre noi.
    • Dezvoltare personală
    • Ezoteric
    • Gălăgia Mirelei
    • Gândurile Corinei
    • Intuitia
    • Marketing online
    • Meditatie
    • Meștesug și hobby
    • Oratorie
    • Procrastinare vs Productivitate
    • Psihologie si teste de personalitate
    • Puterea cuvintelor
    • Recomandă o carte
    • Spiritualitate
    • Terapeuti, traineri, coach
    • Uncategorized
    • Viață sănătoasă

    Ultimele cursuri

    Puterea cuvintelor| Texte si pretexte pentru oameni și motoare de cautare

    Puterea cuvintelor| Texte si pretexte pentru oameni și motoare de cautare

    300,00 lei150,00 lei
    Eliberează-ți creativitatea și adu-ți ideile la viață (curs creativitate)

    Eliberează-ți creativitatea și adu-ți ideile la viață (curs creativitate)

    350,00 lei150,00 lei
    Structura unui articol, curs, discurs|   Curs Online

    Structura unui articol, curs, discurs| Curs Online

    300,00 lei150,00 lei

    Ultimele postări

    Stima de sine. Increderea in sine. Imagine de sine. Ce sunt si cum te influenteaza femeie in oglinda cu flori portocalii
    Stima de sine. Increderea in sine. Imagine de sine. Ce sunt si cum te influenteaza
    15/10/2025
    Ce este empatia? Tipuri, informatii despre ea. De la intelegere la relatii autentice
    13/10/2025
    Exerciții pentru încredere în sine:
    Exerciții pentru încredere în sine: de la teamă la curaj
    12/10/2025
    logo-eduma-the-best-lms-wordpress-theme

    +40 722 453 554

    office@trans-formare.ro

    Meniu

    • Cursuri
    • Despre noi
    • Devino instructor!
    • Fondator
    • Contact
    • Blog

    Cursuri

    • Marketing si creativitate
    • Dezvoltare personală
    • Spiritualitate

    Utile

    • FAQs
    • Disclaimer
    • Firmă de încredere
    • Termeni şi Condiţii
    • Politică de Confidenţialitate
    • Politică Cookie
    • Solutionarea Online a Litigiilor

    Informaţii

    • Cursanți
    • Instructori
    • Parteneri
    • Plata și livrare
    • Retur
    • ANPC

    Cursuri online de dezvoltare personala ale iXpr Dezvoltat de iXpr

    Conectează-te cu contul tău

    Ai pierdut parola?

    Nu eşti încă membru? Înregistrează-te

    Înregistrează un cont nou

    Ești membru? Conectează-te acum