Întrebări frecvente

Răspundem la toate întrebările dvs.

Achiziții și rambursări

Plata fie nu a fost acceptata din cauza fondurilor insuficiente, procesatorul de plăți a refuzat plata sau a fost o eroare. Încearcă încă o data sau dacă nu funcționeză te rugăm să contactezi procesatorul de plăți EUplătesc.ro
Scrie-ne la office @trans-formare.ro și vei primi banii înapoi în 14 zile. Nu e necesar să știm de ce, dar pentru că vrem să îmbunătățim constant, apreciem feedback-ul tău. Rambursul se aplica DOAR pentru cursuri, nu și pentru produsele din shop. Potrivit DIRECTIVA (UE) 2019/2161 A PARLAMENTULUI EUROPEAN ȘI A CONSILIULUI din 27 noiembrie 2019, privind dreprul de retragere, art 30, produsele ddigitale (din shop) sunt exceptate.
După ce ai adăugat produsul în coș, înainte de procesarea plății ai o rubrică de revendică discount. Introdu codul pe care îl ai și reducerea se calculează automat.

Pentru cursurile online

Intră în contul tău cu adresa de mail și parola. Accesează contul și modifică numele. Dacă întâmpini probleme, ne poți scrie mai jos.
Urmărește butonul de Dezabonare de la finalul e-mailului. Apasă pe acesta și urmărește opțiunile oferite de Mailchimp.
Alege butonul am uitat parola. Va apărea o căsuță în care completezi adresa de email folosită la înregistrare. Verifică mailul și urmărește link-ul trimis. Schimbă parola cu cea dorită de tine.
Verifică înainte dacă adresa de mail este aceeași cu care ai fost logat când ai achiziționat cursul. Dacă adresa este corectă și totuși nu vezi cursurile, dă-ne un semn.

Nu ați găsit răspunsul?