1.900.000.000 website-uri.
5.000.000.000 utilizatori.
6.000.000.000 căutări zilnice în Google.
Utilizatorii petrec online minim 6.5 ore pe zi.
Aceasta este imaginea online-ului în cifre la finalul anului 2021 potrivit infostats și a unui studiu Cisco.
Acum cifrele sunt explozive.
Abundența informației s-a transformat în ”obezitatea informației” sau ”intoxicarea cu informație”. Și, totuși, ai o voce pe care vrei să o faci remarcată, mai degrabă citită, auzită, online. O afacere pe care îți dorești să o faci cunoscută. Sau, poate, vrei să afli cum poți comunica mai bine folosindu-te de acele cuvinte ancoră care creează starea de bine sau să te ferești de cele care te provoacă să fii captiv cumpărăturilor compulsive. Ce poți face în acest paradox al suprainformației online?
Descoperi puterea cuvintelor în a influența oameni și motoare de căutare, cele 5 tipuri de personalitate prin care ne asemănăm și diferențiem și exerciții pentru a stimula creativitatea.
De ce vorbim despre text când video e la putere?
Motorul tuturor relațiilor umane este cuvântul și textul, indiferent dacă e scris sau vorbit. Apoi textele se leagă unul din celălalt într-o poveste.
Povestea creează relații. Povestea pe care ne-o spunem,urmat de povestea pe care o spunem celorlalți e liantul comunității online și în viața reală.
Totuși, o poveste în coada Internetului este precum poezia în sertarul poetului. Pentru a fi găsit în spatele fiecărei pagini de internet, articol și video este Cuvântul potrivit scris într-un text sau în ”etichete.” Și textul adecvat publicului atrage sau respinge, indiferent dacă scrii, sau vorbești într-un podcast sau înregistrezi video.
Și mai e un aspect. O poveste cu eroi pozitivi sau negativi creează relații pe măsură. Tu ce alegi?
Concret, despre ce va vorbi Corina în Webinar:
- Importanța cuvintelor la nivel personal, în textul scris (site, content marketing, social media etc) și relevanța cuvintelor cheie pentru o afacere.
- Suntem unici, diferiți, cu istorii personale diferite. Totuși oamenii de știință au arătat că cele 5 tipuri de personalitate există în fiecare dintre noi, într-o pondere mai mică sau mai mare, la o extremă sau cealaltă. Într-o expunere a celor 5 tipuri de personalitate descoperim cum se reflectă în Buyer Persona (Avatarul clientului), dar și cum vă ajută în viața cotidiană, în procesul de a fi influențați, să le puteți identifica.
- Importanța creativității la nivel de Business și individual. Exerciții de eliberarea creativității.
Ce include cursul??
- 121 de minute înregistrate de seminar online (tinut alaturi de CCU)
- Prezentare 92 slideuri
- Intrebari avatarul clientului 7 pagini
Și, poate te întrebi:
Cum poți influența oameni și motoare de căutare prin cuvinte? De fapt, pentru cine scrii, vorbești? Ce scrii și ce și-ar dori utilizatorii, oameni, de fapt, să afle de la tine?
Și e firesc. Sunt întrebări care apar la nivel individual ori de câte ori postăm în social media și nu avem reacții. La nivel de business devine o adevărată provocare, soră cu supraviețuirea, să faci afacerea să fie vizibilă în Google și să loializeze prin conținut.
Îmi pot fi de folos aceste informații în viața cotidiană, chiar dacă nu sunt ”onliner”?
Da, Corina a considerat informațiile ca acestea să poată ajuta afaceri, dar mai ales oameni. A inclus pasaje despre importanța cuvintelor cheie în afaceri, dar o mare pondere a acestui webinar e larg- adresabilă. Cum? Cuvintele le folosim în toate relațiile online și interumane. Cuvintele creează realități în viață, iar în online afaceri.
Suntem diferiți, cu povești diferite și personalități diferite. Totuși identificarea trăsăturilor de personalitate în oameni ne ajută să comunicăm mai bine cu persoanele asemenea nouă, dar mai ales cu cele diferite.
Creativitatea este cea care ne ajută să ne dezvoltăm, indiferent dacă avem sau nu o afacere, dacă suntem mamă casnică sau antreprenor care caută soluții pentru dezvoltarea afacerii.
Acest curs este pentru tine dacă:
- simți că, de fapt, cuvintele sunt cele care influențează curgerea unei relații online (și nu numai!) și dorești să le folosești în beneficiul tău ca influență pozitivă pentru tine și oamenii din jur;
- Vrei să știi mai multe despre cele cinci trăsături de personalitate, cum cumpără fiecare și la ce tip de mesaj publicitar răspunde;
- Ești sau vrei să devii content writer și îți dorești să scrii textele pentru publicul tău;
- Ești antreprenor sau ești pe cale de a deveni și vrei să afli o modalitate de a scrie, vorbi chiar, în aceleași note cu publicul tău;
- Vrei să fii mai creativ și să găsești mai multe soluții pentru tine și afacerea ta.
Acest curs nu este pentru tine dacă:
- Ești fericit cu modul în care mesajul tău este comunicat sau scris, mai ales în mediul online;
- Ești mulțumit de modul în care mesajul tău este primit online sau offline și nu ai ce schimba;
- Cunoști bine oamenii și mai ales publicul tău;
- Ești creativ și ai propriile metode de a fi creativ pe termen lung.
Cu ce pleci acasă de la acest curs?
- Conștientizarea care sunt cuvintele care influențează pozitiv oameni;
- ”Vocea” și ”tonul” în texte scrise vs. valoarea de brand (sau chiar brand personal în cazul persoanelor);
- Importanța intenției vs relevanța cuvintelor cheie pentru antreprenorii care au afacere online;
- Cum se reflectă cele 5 trăsături de personalitate în modul care utilizatorii, oamenii, aleg produse și răspund la mesaj;
- Exerciții de eliberarea creativității pe care să le aplici și după (sau mai ales) după webinar.
Despre Trainer:
Corina Ștefan este fondatorul agenției de conținut iXpr din 2014, direcție pe care a ales-o din drag pentru cuvântul scris și din pasiune pentru online. În același timp, afirmă că puterea cuvântului scris a fost dragostea ei de când se știe.
Deși a terminat liceul la real, a urmat facultatea de Filologie, urmând apoi master în Comunicare și Relații Publice. E conștientă de puterea comunității, disertația fiind despre ”profilul Comunicațional al unei Comunități Online” (2009).
Experiența Corinei Ștefan este variată, aceasta oferindu-i o deschiderea asupra specificului în diferite domenii, de la reporter, la energie eoliană. Corina afirmă că a învățat din fiecare experință, dar i-a plăcut perioada de reporter mai ales pentru oamenii pe care i-a cunoscut și iubește viața de antreprenor. Aceasta pentru că simte că aceasta din urmă este parte dintr-un complex amplu, la baza căruia sunt relațiile umane.
Constructiv curioasă, Corina Ștefan continuă procesul de educare și auto-educare în timp. Este trainer. A urmat Specializarea de Analiză și Evaluare Comportamentală alături de Zivac. Pentru autocunoaștere și pentru a-și putea ajuta clienții prin întrebări potrivite a ales să devină personal coach, fără a viza o carieră în acest sens. A făcut cursuri de scriere pentru web, storytelling, SEO, management strategic, hypnotic communicator șa. Și nu se oprește aici pentru că ea consideră că viața e o școală în care învățăm continuu.
In 2020, în plin lockdown, a publicat ”Cartea despre acceptare”.
Acum afirmă că a venit timpul să dea mai departe din ceea ce a învățat din experiență și educație.
Caracteristici curs
- Lecția 1
- Quiz 0
- Durată 121 minutes
- Nivel Toate nivelurile
- Limbă Română
- Studenți 23
- Evaluări Da