10 𝙞𝙙𝙚𝙞 𝙘𝙪𝙢 𝙨𝙖̆ 𝙨𝙘𝙧𝙞𝙞 𝙤 𝙥𝙤𝙫𝙚𝙨𝙩𝙚 𝙙𝙚 𝙗𝙧𝙖𝙣𝙙 𝙨𝙖𝙪 𝙙𝙚 𝙥𝙧𝙤𝙙𝙪𝙨 𝙘𝙖𝙧𝙚 𝙞𝙣𝙛𝙡𝙪𝙚𝙣𝙩̦𝙚𝙖𝙯𝙖̆
E ”gălăgie”mare în online, nu-i așa?
Vrei să te faci văzută, dar nu cuvintele tale nu au ecou… și vrei să scrii povestea.
Nasol.
Lipsa de ecou e pentru că ai pereții prea strâmți în jurul tău.
Și, poate, ți-ar plăcea să devii un comunicator hipnotic care își scrie povestea cu lejeritate, iar oamenii doar o urmează pentru că ea convinge. Așa cum … fac alte doamne.
Cum să faci #copywriting de succes și cum să vitalizezi povestea personală sau de produs, mai ales când faci personal branding?
Îți dau 10 sugestii.
Asumă-ți ce nu ai făcut bine. Analizează-te, vezi ce ai scris și nu da vina pe soare, pe lună, pe vecinul de la 7, pe apa caldă (care nu e). Îmbunătățește.
Spune o poveste. A ta numai a ta. Povestea ta prin care ne faci lumea în care trăim mai bună. Tu și produsele sau serviciile tale. Ne plac eroii și îi urmăm cu drag. Și nu te teme, Fiecare dintre noi are o poveste de spus, fiecare dintre noi poate deveni erou.
Fii reală, vie, autentică și să nu îți fie teamă să greșești sau să te arăți vulnerabilă.
Nu irosi energia să fii perfectă. Nu ai cum să fii perfectă. În plus, nu ne plac oamenii perfecți, iar vulnerabilitatea e putere.
Folosește simboluri în text sau imagini. Răspundem toți la ele. Pentru fiecare dintre noi soarele înseamnă speranță. Copacul trăinicie. Cerul libertate.
Am scris ”alte doamne” mai sus. Uită de comparație. Concentrează-te pe unicitatea poveștii tale, a produsului tău. Găsește acea perspectivă unică, a ta și nu numai a ta. A produsului tău și numai a produsului tău. Nici nu contează că X firme vând același lucru, contează perspectiva din care tu prezinți acel lucru.
Fii empatică. Te va ajuta să te conectezi cu oamenii din jur și vei înțelege adevărata lor nevoie. Mai târziu te vei conecta cu ei ”să te asculte”.
Gândește în afara cutiei. Dacă nu o faci, vei vedea aceiași pereți din carton. Ce ziceam despre ecou? Ai grijă totuși să nu inventezi mașina cu roata pătrată. Nu va merge.
Scrie despre drag, nu despre frică. Da, știm. Se practică mesajele în care oamenii grăbesc alți oameni să cumpere din frică. Poate merge prima oară. Dacă nu mă crezi, poate te crezi pe tine. Întreabă-te când a fost ultima dată când te-ai întors la un vânzător care te speria.
Ai răbdare până termini procesul scrierii. Până și Creatorul a făcut lumea în 7 zile.
Taie. Revizuiește. Repetă. Data viitoare va fi mai bine.
Succes și spor la scris!
Ps: pe mine mă mai găsești pe
corina-stefan.ro
ixpr.ro
trans-formare.ro