„Un obiectiv fără un plan este doar o dorință.” ― Antoine de Saint-Exupéry
Te-ai întors din vacanță, vrei să te apuci de treabă, dar nu știi încotro sau care primul pas? Primești tot felul de oferte de strategii de marketing, dar nu știi dacă sunt pentru tine? Primești tot felul de informații despre marketing, dar pe măsură ce ele se adună ai senzația că ești în beznă?
Dacă ai răspuns da la oricare dintre aceste întrebări, te invit alături de mine să aprindem lumina și să ne apucăm de treabă, așezat, pas cu pas.
Cui i se adresează? E pentru tine?
Workshop-ul este dedicat celor simt sau chiar știu că au nevoie de un plan pentru evoluție. E un workshop scurt, e ca un ghidaj de început ca tu mai apoi să dedici timp să faci planul aprofundat. Poți fi antreprenor la început de drum sau, dimpotrivă, un antreprenor care a încercat diferite canale de marketing pentru promovare, dar nu a abordat planificat și susținut activitatea de marketing.
Cum te ajută?
- Stabilești diferența dintre strategia de marketing și planul de marketing, de aici plătești serviciul la valoarea sa.
- Stabilești specificul publicurilor companiei tale ( avatarurile de client), ce produse / servicii sunt optime pentru acestea și care sunt metodele de promovare pentru ele.
- Poți descoperi noi produse / servicii care pot crește potențialul de creștere a afacerii.
- Ai o viziune asupra canalelor de marketing potrivite pentru potențialii clienți eficientizezi costuri de marketing și chiar conversie.
- Incluzi canalele de marketing potrivite, excluzi canale care doar consumă resurse și ai un mesaj adecvat pentru fiecare tip de public țintă vs canal de marketing.
- Ai mai multă claritate asupra acțiunilor de marketing.
- Stabilești repere pentru următoarele acțiuni de marketing și implementare.
Ce vei învăța?
- Strategie sau plan de marketing?
- Pentru că e o continuă confuzie și uneori plătești avocado, dar te trezești cu prune ) vom clarifica termenii și să știi ce ai nevoie
- Avatarul clientului – fantoma de la operă sau instrument ?
- te voi ajuta să îți identifici și să îți înțelegi clientul ideal – cine este, ce își dorește, personalitatea lui și cum poți să îl atragi.
- Setarea obiectivelor – sau cum să fii SMART
- Vei învăța cum să îți stabilești obiective clare, măsurabile și realizabile, care să îți ghideze eforturile de marketing.
- Structura unui plan de marketing – harta, nu teritoriul.
- Ce trebuie să conțină un plan, de la analiza pieței, cei 4 P în piață, clientul tău și canalele de marketing pentru nișa ta.
- Etape, ce implică și… hai să simulăm împreună!
- Bugetarea – de fapt, ce înseamnă ”mult” când spui că ”dai mult pe marketing? ”
- Modalități asupra cum poți să îți estimezi bugetul de marketing și cum să aloci resursele pentru a obține rezultate cât mai bune.
Când, cât durează și unde se ține
- Data: 28 Septembrie 2024
- Durata: 4 ore
- Ora: 10.00
- Locație: sala Dynamic Business Connections
Strada Clucerului Nr 44, sector 1, București
Cât costă?Back to business: Plan de marketing pentru claritate
275 lei
La ce te aștepți și ce primești?
- Fiind un workshop este preponderent practic.
- Cafea și networking la pauză.
- Suport de curs, template de plan de marketing general, întrebări de ghidaj pentru strategia de marketing și, în funcție de cât de curioși și implicați sunteți, posibil să am și alte resurse pentru voi.
- Diplomă de participare.
Cine sunt eu, trainerul tău?
Numele meu este Corina Ștefan, om cu multe pălării, roluri pe care mi le aduce viața și profesia. Sunt înainte de toate om. Profesional sunt om de comunicare, strateg de marketing și soloprenor, înființând agenția de content marketing iXpr în 2014. Sunt content writer, copywriter, trainer. Nu neapărat în această ordine.
În ultimii ani mi-am dedicat timp și am făcut o schimbare spre training, dând mai departe ce am învățat în anii de experiență. Am susținut și susțin trainiguri de marketing digital pentru toți, workshopuri,cursuri inhouse pentru firme medii, cursuri de formator și pot spune că e o parte tare dragă activității mele. Mă regăsești dincolo de iXpr, proiectul trans-formare.ro, dincolo de multe texte, pagini sau sau soluții unde nu știai că eu exist.
Și revin, sunt om. Dincolo de e-books despre marketing pe trans-formare vei găsi și ” Cartea despre acceptare”, un ebook pe care l-am publicat în plin lockdown, ca o reamintire că înainte de toate suntem oameni. Cartea am mutat-o de la editură pe același site.
Sunt toate la un loc, și chiar mai mult. Sunt omul care îți propune să te alături ca eu să contribui în lume prin cursuri care ajută antreprenorii să crească. Ei și afacerile lor.
Cum te înscrii?
Completează formularul de înscriere, achită participarea și primești detalii pe email.
Rugăminte:
- Ca persoană fizică completează toate rubricile, corext, ele sunt pentru a emite factura. Se emite automat, așadar, nu cred ca ”blah blah” pot să o folosesc drept nume sau adresă. 🙂
- Dacă dorești factura pe persoană juridică, dă-mi de veste pe email, alături de datele de facturare.
De ce să participi?
Pentru că vei pleca de aici cu mult mai mult decât niște informații teoretice – vei avea începutul unui plan de marketing pe care vei continua să îl personalizezi activității tale pentru a-l pune în practică.
Mai mult, după curs vei primi resurse care să te ajute să ”ții lumina aprinsă”, să îți regăsești claritatea când te acoperă ideile altora.
Ce zici? Incepem noul sezon de business cu claritate?
Hai cu mine la workshop!
Eu te aștept cu drag!
PS: Locurile sunt limitate.